sobota, 1. december 2007

Kdo je na odru? / part 1





Spet zamujam z informacijami. Včeraj, kar je zdajle že predvčerajšnjim, so na odru rohneli Leibach. To su mi ljudi iz komšiluka, mogla bih tako njih da odredim. Cvetličarna, tukajle za vogalom. Grega je rekel, da je bil ta koncert v bistvu kulturni dogodek. Potem je lahko jasno, kako je nek natripan rejver šel vsem nam na podiju nasproti odra na živce, ko se je nekaj trudil plesati, predvsem nam je pa vseskozi dajal občutek, da smo sredi potresa. Ekscentrizem brez pomena. Za bruhat od neštekanja energije, ki je krožila po dvorani. Nazadnje sem Leibach (in takrat prvič v živo) spremljala na koncertu v Trbovljah. V Delavskem domu, gledališka dvorana. Res lepo. S polno srca in čutenja. Tokrat v Cvetličarni malce drugače, še vedno lepo, ampak ... Tudi mene je omenjeni rejver nerviral. :( Želim mu, da je užival, ne da se je ven metal za brezveze u 3 krasne. Za občutiti je bilo zelo butasto. Ta njegova prisotnost, mislim ...

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.