četrtek, 20. december 2007

Kuhajmo!









Poigravam se z mislijo, da obiscem tecaj kuhanja, ki jih prirejajo tule po mestu. Celodnevni tecaj, ki se zacne ob 10h z nakupovanjem na trznici, se nadaljuje z ucenjem pravilnega rezanja zelenjave, temu sledi ropotanje loncev in nato obed. Veseloigra samohranjena z nenadjebljivo slastno khmersko hrano. Kuhinja tule je fantasticna in imam tezave, kaj izbrati za posamezen obrpk. Ker bi kar vse. Vse. In vedno zraven tudi zelenjavni curry. No, potem pa v misli priklicem realno vrocino, ki smo jo tule delezni in me mine do premetavanja loncev pri se sestkrat visji temperaturi. Tako mislim, da iz mojega kuharskega tecaja ne bo nic. A - lahko pa najdem kaksno kuharsko knjigo in eksperimentiram doma (oz. kuhal bo Mare, saj je rekel, naj prinesem kaksno kuharco). Za vsak slucaj pa sem sla na en obhod po trznici in izbirala sestavine za slastno vecerjo. Od govejih sniclckov, do artiljerije, mehkuzcev, pujskov (naj mi nas Pegi ne zameri, prosim!), morskih vizij in nenazadnje - sadja. Njami! Na trznico pa se v Kambodzi seveda pripeljemo z mopedom. Aaaaaaaa, lacna sem! Itak sem skoz lacna. Skoz!

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.