ponedeljek, 10. december 2007

Minken Airport





Ker imam let naprej do Dubaja šele ob 21h, moj let še ni objavljen. In potem nisem vedela kam naj grem, pa sem si izbrala Tokio. Medtem ko se vozim s tekočim trakom sem in tja, v razmišljanju, kako bi ga posnela, zaslišim svoje ime. TADEJA BUKAR. Na ozvočenju me kličejo, naj se javim na informacije. Hodim proti nekam, kjer naj najdem to i točko, ter razmišljam kaj se dogaja. In mi svane: Seveda, v WCju sem pozabila potovalni etui, z letalsko karto, zavarovanjem in potnim listom. Začnem se režati sama sebi, kajti ko sem ga postavila tja na kotliček sem si rekla: No, bi bilo pa fajn, če bi ga pozabila tukaj. Hahahaha, moč misli. :) Prijazni zeleni možic v vlogi policaja mi je dostavil etui na Lufthansin šalter. Tko da ... - evo, na letališču v Minkenu me že poznajo. :) Sicer pa sem v žepu pri sebi imela denarnico, z osebno in vsemi kreditnimi karticami. Nazaj domov bi že prišla. ... Živela EU!

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.