četrtek, 27. december 2007

Welcome to Battambang








Kot na Kubi. Battambang ima najvec ohranjene kolonialne arhitekture. Hise niso predimenzionirane kot v Siam Reapu, ampak taksne, normalne. Ce o normalnosti sploh lahko govorimo. Mislim, kaj je to normalno in kdo postavlja standarde normalnosti? Chhaya Hotel, kjer trenutno bivam, bi rekla, da ni normalen. Ima vec stopnisc, nekaj tunelckov in po stemnitvi tudi varnostnika v vsakem nadstropju. Varnostnik je pravzaprav v funkciji prisotnosti cloveka. Ni, da bi nas on branil. Ampak ze to da je, je dovolj. V hotelu prostitucija ni dovoljena, zato bom kmalu odsla. Ni biznisa. Sprehod po mestu pa me je ozulil na desnem podplatu, tako mocno in na hudo, da se malo smilim sama sebi. Vizualni material ozuljavosti lahko prikazem individualno ob povratku domov, ker se mi zdi, da bi tule en malce pokvaril ostala dozivetja. Ogaben je! In umazan. :) Ja, Battambang ima 900.000 prebivalcev in velja za drugo najvecje kambosko mesto. Vendar tega obcutka ne daje. Ne vem zakaj.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.