ponedeljek, 3. december 2007

Zavedanje spoznanja

Tri je čudežna številka, pravi Jack Johnson. "If you have one, give some to yourself and me. ... If you have two, give some to your friend, yourself and me." I have none, so I am giving to myself only, pa pravim jaz. Ker imam trenutno stik s serijsko samozavestjo, sem prepričana, da je danes že ponedeljkek, mojh projektov napisanih še ni, zato se poslavljam, ker grem delat. 1 + 1 = 2. A srce pravi svoje, zato morda še kakšnega spijem, se prepustim jebivretnosvnosti, postojim par trenutkov v obliki ure ali dveh, kajti do deadlina imam še 5 ur. Kar pomeni - vsaj uro in pol do dve - lufta. Eto, takšen gambling sem jaz. In ko se mi zaleze pod kožo ta občutek, neizmerno uživam. Zato - pardon mois/muass (?) - rabim tole masturbacijo. Se yamo, sooner or later. Meni človek lahko ubeži, a sebi ne more nikoli.Jaz pa človeku lahko, a sebi nikoli. Respect. *t

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.