nedelja, 16. december 2007

Angkor Wat: GUZVA!!!






Zacne se ze na cesti ob vznozju tocke za opazovanje soncnega zahoda. Rrrrrrrrrrrrrrrrr, ze vem, da moram snemanje izvajati v obratnem vrstnem redu. Se pravi na zahod moram ob vzhodu in obratno. Drugace to ne bo N I C. Pa se nedelja je in v turisticnem romanju je mnogo domacinov. Angkor Wat jim pomeni ogromno. O, tudi nam bi. Pa ne da nimamo kaj, ampak tale velicastnost… Mislim, da imamo v Prekmurju dovolj prostora, da zgradimo nekaj podobnega. Si izmislimo svoje bogove in svoja verovanja. Ter tako ustvarimo novo svetovno romarsko sredisce. Se pa bojim, da bi nasi urbanisti v ta namen splanirali navecje nakupovalno sredisce na svetu. Sicer pa – zakaj pa ne. Ce bi Prekmurje tako dobilo avtocesto do Obale (privatno – le za Prekmurce!) v ene dveh letih – sem ZA. Ostale ustvarjene prihodke od nove dejavnosti pa bi namenili krvodajalskim akcijam za kamboske otroke. Kri za otroke se tukaj krvavo potrebuje. Trenutno iscejo A in AB skupino. Mislim, da sem jaz A. To vedno pozabim in vsakic znova, ko me ta podatek zanima – klicem mati. Sem ze razmislljala o doniranju krvi … Pa ne vem, ce jo sploh lahko dam. Ker je bila nekoc okuzena s hepatitisom A (aka zlatenico). A ima to kaksno vezo? Druga stvar pa je, da se s krvjo tukajle ni za igrati, glede na hiegienske pogoje, ki vladajo v tem zaprasenem mestu. Morda pa organziram krvodajalsko akcijo na domacih tleh. Pa zbiramo kri za kamboske otroke. Unicef bi to moral podpreti. A se kri da donacijsko izvazati? In jo Kambodza lahko uvozi? Se moram pozanimati … Torej: guzva za soncni zahod. Ki si ga zelo zelimo. Saj drugace ne bi plezali po the lojtrskih stopnicah – kjer, ce spodrsne enemu, gremo vsi kot domine. Plus: trume Azijcev imajo hipermultiprakticno obuvalo – japonke, seveda. Tiste, ki se jim iztakne plasticni trakec, ce prevec na hitro stopis. Pridemo na vrh. Ne morem mimo tega – ambal belcki spet delamo sranje. Vsem se mudi. Vsi hocejo v prvo vrsto. Guzva pa – za popizdit. Nic od fotkanja lepih in mogocnih svetisc. Moznosti za fotko sta 2: a) izkoristiti guzvo in fotkati ljudi, b) najti luknjo in kot, kjer lahko ljudi naredim nevidne. Zacnem z a).

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.