torek, 18. december 2007

SONY photo test - sunrise teaser :)




Ta nova kamerca ima funkcijo, ko lahko med snemanje istocasno fotkas. Funkcija se izkazuje za zelo uporabno. Tudi fotke so kar lepe. Drugace pa danes vecinoma dneva spim. Po 2-urnem marsu po mestu me je vrocina zmahala do konca in naprej. Tako sem danes dojenckasto opravila z dnevom. Malce izleta do Angkor Wata, potem malo na sprehod, potem hrana, potem spat. Potem zbuditi, potem spet mal na sprehod v mesto, hrana, spat. Zdaj malo tipkati, potem en bananin shake pred spanjem in - spat. Jutri imam odhod ze ob 7h. Med Khmeri pa nic dramaticno novega ...

2 komentarja:

Grega pravi ...

e bolš je že k phone :)

marinkalimberska pravi ...

Tadeja, živijo!

Veš kako je fajn, ko spremljamo tvoja doživetja. Celo oči bere in gleda! Cmok, mami +oči

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.