četrtek, 6. december 2007

Denar je 5. dimenzija

Danes smo VBG & FM skupaj predstavljali komunikacijski koncept za naročnika na področju financ in teh denarnih zadev. Monetarsko jutro (11h), torej. Da ne omenim, kako sem zaspala ... Ajme, pa ne na prezentaciji, pred njo. Hvala bogu, da me je dobri angel sploh zbudil, me nato napizdil, pa sem mičkeno napizdila nazaj - ker ta prezentacija je bila že ta drugič prestavljena. In to mi gre na jetra. Ko izostrim svoje misli, fokusiram čute in strukturiram vsebino: potem rabim akcijo! Ne pa še nekega tenstanja, da čez 1 teden itak več ne vem, za kateri projekt gre to. Torej, da skratim priču - na prezentaciji so me počakali, potem smo skupaj razturili. Kreatvini koncept blagovne znamke sem začela prezentirati s stavkom: Denar je vse preveč resna in zatežena stvar. Kot del vsakdanjika je pač tukaj in zdaj, zato se dajmo malce sprostiti okrog njega. Denar je pravzaprav 5. dimenzija. Višina, širina, globina, čas in DENAR. Pika. Močan koncept. Močna resnica. Močna inovacija. Glavni direktor te finančne inštitucije je v tem trenutku postal pozoren, kaj govorimo. Jp. Tako je. 5. dimenzija, ljudje.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.