nedelja, 16. december 2007

Angkor Wat: VIDIKOVAC




Ko splezas na vrh tega templja (aja – ker Angkor Wat obsega prek 100 templjev oz. Angkor Wat je le eden izmed njih, ampak danes je to kar genericno ime za vse njih – kot kalodont; v bistvu pa gre za Temples of Angkor), je vse skupaj ena razgledna ploscad. Do konca obzorja so zelena drevesa. Ljudje, zelni soncenga zatona posedajo na toplih kamnih. Razmisljam, da so kamni, na katerih sedimo, precej starejsi, ce jih sestejemo skupaj in primierjamo njih in nas – ljudi. Sprehajam se med ljudmi in kradem njihove obraze, ki jih soncni zarki perfektno obsvetljujejo. Zelim si svoj fotoaparat, namesto BlackBerrya. Madonish, kaksne fotke bi bile to. Ampak z Robidnico pa sem povsem nevidna. Ko dvigujem telefon predse, v zrak ali proti ljudem, me nihce ne jemlje resno. Zato je kraja popolna. Direktna, a nevidna.

1 komentar:

Grega pravi ...

kje pa mas foto?

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.