ponedeljek, 10. december 2007

So me že oropali




In to na domačih tleh. Direkt na letališču Jožeta Pučnika. Podaljšana kava z mlekom 1,60€. In zdej zanalašč ne grem na pivo, kar bi mogla, saj smo dobili pič. Post z naslovom Denar je 5.dimenzija drži. Prva finančna institucija je kupila koncept denarja kot pete dimenzije. Zakon! Če nas ne bi gnala ustvarjalnost in spremenljivost, bi ta koncept lahko prodajali naslednjih 10 let po vsem svetu. No, drugače pa je Dunaj že odletel, potem tudi Moskva, zdaj smo na vrsti mi - za Minken. Za nami pa Tirana. Tirana je lepo mesto. Sicer me zanima kaj bo z njim, ko bodo tiste umetniško poslikane fasade popadale s hiš in ko njihov župan ne bo ta, ki je slikar (poznamo zgodbo - worldwide artisti poslikajo fasade mesta). Albanci so mi všeč. Govorijo jezik, ki ga niti pod razno nihče na tem božjem svetu ne šteka. Še albanski Albanci in kosovski Albanci ne med sabo. Potrpežljivi so, kar kaže tudi zvočno gibanje njihovega jezika. Delujejo skrivnostno in brez strahu. Zato te lahko brez sramu gledajo v oči in si vrtajo po nosu. Dva predstavnika tega plemena sta se mi pridružila na kavi. Kar postavila sta se zraven, nasmehnili smo se eden drugemu, ruknila sta Red Bull (jaz pa tisto oropano kavo) in ukradla sem jima ta trenutek. Njune identitete vam ne upam razkriti, zato sta obglavljena. O Albancih je pomembno še eno dejstvo: letalo za Tirano odfrči natanko eno uro za mojim v Minken, pa sta že tukaj, že iz free šopa in že sta si namontirala krila. Ahahahahahahaha, to letalo bo ziher letelo ko strela. :) Pa ena pozitivna o Jožeku Pučniku - Brnik ima 13 gejtov. Jast izstopim na št. 11..

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.