sobota, 15. december 2007

14 ur z busom / part 1 / Tajska






Day 4. Sonce naziga. AirCon nabija. Asfalt je grbast. Bus je napolnjen do polovice, tako uzivamo po 2 sedeza. Koncno malce zaspim. Ustavimo se 7 km pred mejo. Kosilo. Pecen riz z zelenjavo in jajci. Prijazni Kambozani nas oblepijo z zelenimi koscki lepilnega traku. »This is your ticket for today.« Od meje do Siem Reapa je 147 km. Za to razdaljo potrebujemo piskavih 4-5 ur voznje, odvisno od tega ali bo bus zdrzal, temu v casu pristejemo se mejne procedure. V BKKju sem vprasala, ce je kaksen problem prenasanje kompjuterja cez mejo. Tajka me je zacudeno gledala: What do you mean? – Aha, vidim, da strahu pred teroristicnim napadom tukaj ni.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.