sobota, 1. december 2007

Kdo je na odru? / part 2



Mladinski pevski zbor Trbovlje, na 30. obletnici, osrednji kulturni prireditvi letošnjega leta v Trbovljah. Vsaj zame je to bila taka prireditev. Predvsem pa je na odru neuničljiva zborovodkinja Ida Virt, ki zastruplja knapovsko sredino v Trbovljah s petjem. Zelo lepa zastrupitev je tole. Sploh ko zbor pritegne kakšno od Jureta Robežnika ... Nocojšnja prireditev mi je zopet pokazala, kako je v življenju edino pomembno srce. Ljubezen vsepovsod. Rekla sem tudi, da je bila zelo interaktivna prireditev. Ker je sleherni prisoten človek komuniciral z odrom, z glasbo, nastopajoči med sabo, napovedovalka z vsemi, ljudje, ki so izrazili čestitke ... Bila je prireditev, ki ti da tisto, kar čutimo kot - domače. Smeh, improvizacija, sproščenost in trema ... Ljubezen, pač. Kogar ni bilo zraven, ko so v dvorani vstali bivši pevci skupaj z aktualnimi pevci na odru in pritegnili komad, žal ne more vedeti, o katerih vibracijah govorim. Ker se ne da povedati kar je bilo. Lahko pa se sluti iz teh napisanih besed. Če le imaš srce na pravem mestu. :)

1 komentar:

Unknown pravi ...

Bravo bucci. Vse je res. Podpišem :) bilo je res lepo, nostalgično :) če ne prej, na 40t letnici ;) nekoč pa ... brez besed, bova našla ... ;)

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.