nedelja, 16. december 2007

ElektroKambodza






Day5 & 6. Ponoci hocem napolniti telefon / fotoaparat. Ugotovim, da Tajci nimajo pojma o kamboskih vticnicah. V BKKju sem ob kupovanju adapterja za elektriko vprasala, ce je v Kambodzi ista fora. –Is in Cambodia same, you know? – It's same, yes. Pa smo spet pri tajskemu vecnemu stejtmentu: Same, same, but different. Vticnica je tule dalec od podobnosti (primerjajmo izpeljanki na fotografiji – prva je tajski adapter, druga kamboska vticnica). Razen, da se za njo pretaka elektricna energija in prihaja skozi njo do uporabnika. Rrrrrrrr, … dajte mi elektriko! Ob ogledovanju vticnice me bega to, da ima TV v sobi prav cisto navaden – nas – vtikac. Hm. Morda pa na recepciji prodajajo adapterje? Poslovna zilica, pac… Mozno. Probavam vtakniti vtikac TVja v vticnico, ampak ne gre. V cem je fora? Grem spat. Jutro je opoldansko. Na recepcijo, ki je 1,5m od moje sobe grem po kljuc, ki ga vceraj niso nasli in vprasam za elektro-adapter. Kljuc dobim, elektrika pa … - Please, show me, pravi dekle na recepciji. In ji pokazem, da ne gre. Pa mi pokaze ona, da gre. In sicer: 1. Pritisnemo mali gumbek na vticnici, da zasveti rdeca lucka, kar pomeni, da dovajamo elektriko. 2. Vzamemo kemicni svincnik in ga porinemo v zgornjo luknjo od treh, s cimer pritisnemo na zatic. 3. Med tem ko s kemicnim svincnikom tiscimo zatic k tlom, vtaknemo vtikac v vticnico. 4. Uzivamo uporabo elektricne energije. – Oh, thank you. Ne morem verjeti. Kulije bom tlacila v vticnico ali kaj … Ahahahahahahaha, I just love Cambodia! Vticnica za elektriko je poleg vticnice za TV anteno in raziskavo TV programa naredim v prihodnje. Dan se je sele zacel, grem na pozni zajtrk, nato objaviti material prejsnjega dne, potem bo ura 2PM in s Teejem greva na sightseeing tour mesta.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.