nedelja, 16. december 2007

Rajski vrt










Day6. Hiter krog po mestu me katapultira v branje knjige. Ene izmed treh, ki sem jih kupila v BKKju. Ta se dogaja v Kambodzi, za casa Pola Pota in je fantasticna. Branje knjige o dezeli, kjer potujes, je se dodaten bombon na ze tako bogato dozivetje. Knjiga First They Killed My Father je pripoved skozi otroske oci deklice, ki se je se vceraj s svojimi prijateljcki igrala na ulici Phnom Penha, danes pa ze sesti dan brez hrane pesaci nekam, kamor nihce ne ve kam. Otroski pogled je najboljsa mozna pripoved o (ne-)logicnosti stvari. O preprostih vprasanjih, ki terjajo krute odgovore. Skratka – precej boljse branje od Polj smrti (Killing Fields – film poznamo, ne?). Zato se skozi nas Smiley rajski vrt zatecem v svoj foteljcek, da se pred spanjem vsaj malo utrudim in poskusam naravnati na kamboski bio-ritem: zgodnje vstajanje – cca 5-6AM, zgodnje spanje – cca 10-11PM. Aja – ker popoldan, po ogledu SRja, me je pobralo. Zaspala sem kot top in se zbudila ob 22h. Res hecno spim. Kar malo --- kadarkoli pac nanese. Knjiga in Tiger Beer, tokrat. :)

4 komentarji:

Matevz pravi ...

Oj,
superca so tale tvoja poročilca iz Azije. Sam zanima me, kako to, da fotkaš na blacberry in ne na canona?

Lp,
Matevz

Matjaž Kirn pravi ...

Mislm, d je Canon prevelek, ampak res bi lhk dala mal na kvaliteto Tadejči :)
Matjaž

Matjaž Kirn pravi ...

http://matyuk7.blogspot.com/
tut js mam blog!
Matjaž

kraljica z marsa pravi ...

cao, stara!
o, kolk uzivas :-)
fajn bodi, čuvi se.

lp
lona

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.