sobota, 8. december 2007

Kdo je na odru? / part 3



Neisha na prvi in Vlado Kreslin z Malimi bogovi na drugi. Včerajšnji koncert v Športni dvorani Polaj v Trbovljah. Najbrž mi ni treba posebej omenjati, da športne dvorane niso primerne za tovrstne prireditve. Lepo od Zavoda za šport, da organizira še kaj drugega poleg športa, ampak ... Dvorana bi bila primerna edino takrat, ko bi bilo v njej x3 obiskovalcev (po augenmasovski oceni nas je blo 600). Razlog je v tem, da bi edino v takšni gneči človek sedeč na tribuni lahko zignoriral ribstole, gole in semafor DOMAČI:GOSTJE. Za znoret. Med poslušanjem muzike se drugače lahko zgodi to, da čakaš, kdaj bo podivjana horda rokometašev vdrla na igrišče. :) O Neishi lahko rečem, da je super baba, ampak naj ne govori toliko med komadi. Saj ima kaj za povedat, ampak o tem že govorijo njene pesmi in zato ne potrebujem še dodatne razlage. Lahko pove stavek ali dva, potem pa naj useka po sintu in spusti svojo dušo. Vlado pa ... Šarmanten kot vedno. Meni je bilo pa najboljše dejstvo, da smo za koncert kupili 4 karte, bilo pa nas je 6. Dva čiriklija (izraz sem pobrala od JJK) sta bila znami v trebuhih. Hihihihihihihihiiiiii. Spet prihajajo novi kričači med nas. Super!

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.