četrtek, 20. december 2007

Khmer People - Kambozani, po nase...?






Ukradeno vs. Dogovorjeno.

4 komentarji:

beatus pravi ...

Vse je tako vabljivo in mamljivo in pomirjujoče in premaknjeno in lepo. Vse. Vse. Vse. Četudi je včasih megleno in prašno in si ti daleč je vse ena noro fajn zgodba. Fala ti, sestro. Objem od SLS:)

viducci pravi ...

Zastopka! Me je že malo skrbelo, da so te kmeri ugrabli, pa je vse ok. saj vem, da bi jih nalomila k gajbe! kar se pa kuhanja tiče, komaj čakam, da skuham po tisti kuharci, ki jo imaš ziher že ugledano.
sicer pa zame letos mineva zadnji delovni dan. Zanimiv občutek!
bodi dobro in piši več!!!

Unknown pravi ...

evo, s skupnimi močmi sva prišla do sem. super, uzivava ... we want more :) uizivaj naprej. mi tud zacenjamo dopust :) papa

t.adejab. pravi ...

Gracias per tutti. Danes bicikliram po mestu. Imam pinki kolo. In kiklico. Kot doma. :)

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.