sobota, 22. december 2007

Hvala vsem, ki ...

... mi pisete komentarje in mejle. Pravi gust je brati domaco besedo. Zal me omejenost z dostopom do interneta spravlja v neazurnost in predvsem - ne sfolgam individualnega pristopa. Danes sem sicer odkrila Wi-Fi koneksn v restavraciji Le Tigre de Papier, kjer ob narocilu hrane dobis brezplacni dostop do interneta. Kul, ne? Ob tej priloznosti pa se to - opazam, da se blog sesipa v formi. Tekst se razmetava. Je to videti tudi pri vas ali so to kaksne khmerske fore? :) lpt

1 komentar:

Unknown pravi ...

hej, nč se ne sekiri, tud če se text mal sesuje, je nam to super,sam da pišeš... pa fotke so tud hude

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.