četrtek, 29. november 2007

Stefan Sagmeister je včeraj predaval


in danes je ta novica že davno stara in neaktualna. je pa fajn dečko, navdušil je publiko, bojda sem se najbolj na glas smejala, da so se ljudje obračali in me gledali ... o tem ne vem nič. če je pa res, pa fajn. še več ljudi me pozna. dobra samopromocija. :) pa ne vem kaj je z mano ali so krivi vsi ostali? ljudje se premalo smejimo. jaz pa vem, da: I am dangerous, cause I am honest. Simpl, ne. Srefan je o honesty rekel, da Evrybody honest is interesting. ... To je tud kul. S tem da seveda imam spet težavo z definicijo - kaj je oz. kako je nekdo interesting... ma ja, sej po svoje vem. grem gledat poročila, potem pa na koncert leibachov. za kosilo sem jedla njoke s tartufi, še zdaj mi je slabo. ampak sem spet lačna. grem tudi jesti. Stefan je grafični oblikovalec, vizualni komunikator, s švarcenegrskim naglasom. Na koncu nam je prijazno rekel: Thank you.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.