torek, 27. november 2007

Samo toliko, da se ve!!!

Ta presneti browser od Safarija, ali pač nekdo drug iz ozadja (po janševsko), povzroča mojo neažurnost. Ker - karnaenkrat ne morem tukaj aploudat fotk, ki pa v svoji nujno eksistencialni masi niso tezje od 600 kil. LEPO PROSIM, NO ... !!! Stvar pa je seveda v tem, da je vsebina mojega pisanja povezana s fotkami. Revni BlackBerry ali pa bolj bogati Canon, zdaj je nastopil v fotkah še Sony, pa ... -Niso tole desci, da bi jih prezrl, ljudje. Lahko jih pa - te fotke (hočene objave), ki niso vidne - vsaj opišem: 1. fotka je od Oshojevih tarot kart, na Silvijini listnati ruti, totalno hudo, ko uzres v to simboliko. Osvetljevanje stvari - kot sva definirali ... Pa tudi čarovništvo, ki se ga branimo - pravim jaz. Ker se bojimo resnice lepega... (zakaj je tako?) Te karte so res božansko lepe. Nepreklicno. Naslednja fotka (2.) so gume (predvidevam - letne), pred to avtomehanično delavnico, kjer čakajo (res gomila njih - ena na drugi naložene)- upam, na reciklažo. Trejta fotka (3.) je moj avto na klocnih v taisti avtomehanični delavnici, kjer je malce dvignjen in brez koles (prizor brezpotrebnosti od raztelešenja mojega lepega ljubega avta). Menjajo mu gume. Povedo mi, da se po 12h ne pride, ker je njihove obrti že konec. In da naj pogledam svoje oči! Ker da ponoči je treba spati, da prideš pravi čas tja, kamor je treba... Če ni jasno razumljivo: v delavnico sem prišla ob 12:05, ko mi je vajenec v delavnici obrazložil, da naj pridem v ponedeljek. Moja replika je bila, da me v pondeljek ni in naj gre vse skupaj v rit. Šefe, ki se za trenutek "odsveti" stran od svojega mobipogovora, pa mi ukaže, naj počakam. Seveda!!! Saj gre za moje gume in ti čarovnik, mi jih boš zamenjal ... Tako se zgodi. zimske gume imam, ne smem prehitro vozit in cez dvojno polno zavijati v levo (kjer ni logike), pa bo vse v redu!!! Ljubezen je vsepovsod, ljudje. Res, vsepovsod! Mislim, da je se 14 dni in odpotujem. Spogledujme se z mislijo, da genau 1 mesec prezivim v taisti kočici na tajski ali kamboški obali. Kjer pišem, čustvujem, razpucavam, se ljubim, družim ... živim! Edino tako lahko začutim utrip drugih ljud. Nevedno, spontano.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.