četrtek, 22. november 2007

Toliko stvari pred spanjem

Vsaj 13 objav sem si včeraj zvečer naredila v glavi. Vse sem rešila. Fantastično je bilo. Realizacije ni bilo. Tako je zjutraj glava prazna, roka pa se bojuje s tem ali naj stisne en klik in pošlje mejl ali naj ga še malo kuha v sopari. Vzrok-posledica. Zaletavost-odlašanje. Ujeti trenutek, izbrati ta čas ... Hm. Včeraj sem imela učno uro s kamero pri Iztoku. Super, ker sva razkrinkala na kakšen način je najbolj za ziher snemat. Ta tehnologija je tako frišna, da odgovorov še preprosto ni. Ugotovila sem tudi, da nisem od muh in imam kar nekaj pojma o digitalnih kamerah, njih povezavah s kompjuterji in njih zmogljivostmi v sliki. Skratka, imam vprašanja, na katera mi nihče ne zna odgovoriti. Ker tehnologija še ni toliko časa v obtoku, da bi bilo lahko vse jasno. Najlepše pa je to, da bom danes nemara sprobala kamerco in montažco in objavila kakšen klipič. Sicer dokončujem enega iz fotk s Cerkniškega jezera, tko da, ja ... Vse lepo po vrsti. Najprej to, potem ono. Ampak fajn je TO, da lahko vrsto spremeniš.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.