torek, 6. november 2007

Današnje barve






Urejena za med ljudi že od 8h sedim za pisalno mizo. NIč se ne odvija po planu. Smejim se, ko pomislim kako naj bi se odvijal dan. In kako se. Danes sem gasilka. Počasi mi sicer zmanjkuje gasilne pene, ampak stara, ni pene. Če sem se zjutraj pripravljala na pisanje knjigice o čajih za novoletna darila, sem opoldan resnično končala apel za družbeno akcijo, ki se bo zgodila začenši z jutrišnjo tiskovko in je dobila ime "Ljubljana, diham s tabo!", sem ob 2PM raziskovala obnovljive vire energije, ki so od navadne dražji za 0,00417€ / kWh, ves ta čas vmes diplomirala iz kombinatorike time managementa pri iskanju letalske karte za Skopje prihodnji vikend, kjer bo TiPovej! s PatchProjectom gostoval na filmskem festivalu in tja nimam časa iti sploh, sem nato izpolnjevala formularje za odjavno špico doku-filmčkov za PatchProject, plačevala položnico, ki mi je grozila kot opomin pred davčno izvršbo, klepetala na msn-ju, pod steklo dala in na steno obesila Jarotovo fenomenalno grafiko z naslovom "disconected angel" (bom objavila, če bo Jaro za) ter v mislih potovala po Kambodži in se spominjala žvižganja košave skozi počeno šipo v letošnjem marcu. Lepo je danes.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.