petek, 16. november 2007

Odločitve by time in a slide rush

SONY HDR-SR8E to nism kupla.
sem pa kupla: SONY HDR-SR7E.
ZARAD NESTRPNOSTI OB misli, da 60GB al 100GB pomeni 22 al 38 ur materiala na kupu na HD. Za ta denar v razliki 12 ur pri tej objestnosti s časom, si rajši vzamem še dodatno baterijio za 13,5 ur snemanja, kot pa čakam še 14 dni na 100 GB. Ker je pošla. Tista lepa od včeraj, jo danes bilo ni več. Madona, kakšno povpraševaenj po tej kamerci. Rusha. Tako je danes plačana, jutri jo grem prevzeti. Ker nisem Jonas, mi jo niso dali na test, ampak zaupam intuicij in Sonyu. Joj, kok bi me lahko sponzoriral ... :) Eh, EPP, pač ...

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.