torek, 20. november 2007

Finci pa takole



Leto je minilo odkar sem raziskovala dedkomrazovo deželo. Kjer več kot 85% površine vode je al gozdov al kako že. In ko vstopiš v Finsko, ti kontraste takšne daje ... Se sprašuješ, pa kaj ti agrarci z Nokio? In ves njihov dizajn ... Od kod, človek, od kod? Takrat sem si zaželela (to besedo uporabljam, ker res naredi vtis, ni pa nujno, da jo res čutim ali pa da je res tako ... uporabljam jo kot besedo, da ilustriram svoje misli), da bi bilo v nas Slovencih malo več Fincev. Ker smo si tako preklemansko podobni. Majcene razlikice nas delajo drugačne in Finci ga več pijejo kot mi. Te dni pa se je tam podil Uroš in mi delal skomine s temi fotkami ... Ajme, Finska, saj pridem... O, ja, na Laponsko bomo šli. Se stiskat pod debele odeje in se greti v črne savne. Mmmmmmmm.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.