ponedeljek, 12. november 2007

Domača pisarna




V najboljši veri sem šla danes delat na AV studio, da bom ekspeditivna, konkretna in prisotna. Pograbim torbo, zunanji disk, miško, vse ... Odkorakam. Ne pozabimo, da sem peška. Lepo je. Spet. Listje šelesti pod nogami, kreteni v avtomobilih ne preizkušajo moje potrpežljivosti, postaven fant se mi približuje... Oh, dan je popoln. Pridem na točko B, kamor sem namenjena, eto zlomka ... Pozabila sem napajalnik za komp, ki mi kaže skromnih 38% baterije. Izpraznim baterijo, se pomenim s sodelavci in odidem. V domačo pisarno, k napajalniku, ki je ostal na mizi, k mojemu oknu, s pogledom na parkec. Lepo je. Rada delam doma. Ker zdaj končujem novoletne tekste za LifeClass in vmes kuham stročji fižol. To mi je všeč. Ta svobodna gospodinjska kariera. Dom in delo. Družina, dom in delo. Ali pa - Ženska svoboda, delo, dom in družina. Evo, to je koncept za sodobno revijo. Za revijo današnjega časa. Hawk.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.