torek, 13. november 2007

V izložbi Maxija je Seal




Hodim v Cankarja in kar naenkrat ga zagledam. V izložbi Maxija stoji Seal. Tisti Seal iz starih časov, pa še malo daljše lase ima kot takrat. Uauuuu, odprtost naše družbe me presune. Da ne bi slučajno še kakšen starš težil otrokom, ki si dajejo dreade in pierce! Zdaj je to še uradno dovoljeno s strani slovenskega Harrodsa. O tem sem hotela pisati že včeraj, pa ob 1h ni delal internet. To pa je travma za bloggerja, sem zdaj ugotovila. To pa je zvezanje rok in žgečkanje po podplatih. Toliko tega je bilo za povedat včeraj ... Mddrgm - da razmišljam o kriterijih, po katerih bom na koncu Liffa ocenila vsak film. Ker hočem imeti to žiriranje po svoje. Kot že vemo, sem letos občinstvo in uradno uporabljam samo 2 (dve) oceni. 3 ali 5. Petka je za film, ki ga bi gledala še 1x (ker to je nagrada za film, a ne - odkup za redno distribucijo), trojka za tistega, ki ga ne bi zmogla gledati še 1x. Ostalih ocen ne priznavam. Enka in dvojka se za filme, ki so na Liffu in se ne bohotijo z vizualnimi efekti in uporabo supertruper tehnologije za namen dramatičnosti, sploh ne spodobita. Štirica pa - to ni nič. Ne tič, ne miš. Premalo za trkanje po prsih in preveč za neutemeljeno bledost. ... ... ... Lahko pa da je tale v izložbi Terence Trent d'Arby ... lpt

1 komentar:

Unknown pravi ...

Po mojem je pa kak fuzbaler...(ce bi recimo navijaci znali brat, bi ti verjetno povedali - a sem si zdaj nakopala na hrbet vse huligane? for the record: THIS WAS A JOKE - sigurno so sli v solo, vsaj v osnovno, a ne?).

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.