petek, 9. november 2007

Gledam, pa je


Liffe je zakon. Tudi zato je jesen moj letni čas. 14 dni posedanja v kinodvoranah, med relativno nemotečo publiko, je zame en sam wellness & spa. Ob 15h me je češki Še slabše bo - malce namedel. Pri komunistih si vsaj odkrito vedel, da te imajo na muhi... To sem ugotovila. Všeč mi je bil optimizem. To ugotavljam zdaj. Potem pa sem orgazmirala pri Begu v Brighton. Fantasticus! Če me ne bi tako hudičevo bolelo koleno, bi bil film še boljši. Res je kul. Dala sem mu 5. Ja, ker letos na Liffu tudi prvič glasujem. Sem občinstvo.

1 komentar:

Unknown pravi ...

Nore fotke, s katerimi bom s tvojim dovoljenjem polepšala naš domek. Pa sorry za koleno, ampak kot je neštetokrat rekla moja mama (medtem, ko mi je spenjala čopke in sem jaz zraven tulila): za lepoto je treba trpeti. Za lepoto Jezera pa še toliko bolj.

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.