torek, 27. november 2007

Milni mehurček

23. festival gejevskega in lezbičnega filma (že v treh slovenskih mestih: LJ, CE, KP) je najstarejša tovrstna prireditev v Evropi. Svaka čast! Milni mehurček pa je naslov izraelskega filma, ki je nocoj v ljubezensko ekstazo spravil vso publiko. Izjemen film. Močan za znoret. Ljubezen že tako ni lahka stvar. Na območju, kjer so eksplozije bomb na dnevnem sporedu, kjer je sosed sovražnik in boj za pravico že zdavnaj nepravičen nesmisel, pa je ljubezen mogoča le v nebesih. Za katere vemo, da jih ni. Čudovita filmska pripoved o ljubezni z napačnih bregov. Fenomenalen scenarij. Predvsem pa film, ki niti za kanček ne problematizira homoseksualne ljubezni in jo pokaže takšno kot je. Ljubezen, pač ... In ko skozi te oči zreš v ta neumen izraelsko-palestinski ali palestinsko-izraelski "konflikt", te prime, da bi postal bog. Škoda, da ni še kakšne projekcije. V tem primeru bi rekla, da pred ogledom filma pograbite še revijo NAROBE, ki je revija, kjer je vse prav. In ki bi jo za moje pojme predpisali kot dodatno čtivo v osnovni šoli in obvezno čtivo v srednji. Tišči me na jok.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.