sreda, 23. januar 2008

Zadrega v žepu


Zadrega v žepu


Končno je dan, ko ti zrem v oči.
Brez opojnih substanc -plašnih za nama ...
Zavedam strahu se, ki pred očmi mi tu krili.
In isto izziva - ta v trebuhu mi plava …

Spustiš se v to belo temo, ki je moja.
Čeprav videl je nisi – ti, ki živiš tu v meni …
Pogum lep in brezmejni ti zlezel v zadnjo je poro.
In zdaj vem - takrat si takole mi rekel:


Ljubim te – kar tako. Iz nič in vsega.
Ljubim te – kar tako. Iz pogleda.
Ljubim te – kar tako. Iz vsakdana brezveze.
Ljubim te – kar tako. Iz unega stola pri meni.


Tišina med nama govori neke stavke.
O soncu in cenah, dežju in ničemer.
Predvsem se ljubiva, si s tem govoriva.
In zatorej te ljubim, tako. – Kar tako.

Hodim ob tebi, ko šprintaš drugje.
Se plazim ob tebi, ko na odru stojiš.
Ti ploskam iz duše, a temu se skrivaš.
Ko noč popusti dnevu - mi spet govoriš:


Ljubim te – kar tako. Iz nič in vsega.
Ljubim te – kar tako. Iz pogleda.
Ljubim te – kar tako. Iz vsakdana brezveze.
Ljubim te – kar tako. Iz unega stola pri meni.


Ti pa v mojemu žepu ščemiš.
Mi brskaš po srcu in vlečeš zvonove.
Si vihaš te brke in puščaš si brado.
Igraš mi na rebra, si žvižgaš in spiš.

In jaz?


Ljubim te – kar tako. Iz nič in vsega.
Ljubim te – kar tako. Iz pogleda.
Ljubim te – kar tako. Iz vsakdana brezveze.
Ljubim te – kar tako. Iz unega stola pri meni.

2 komentarja:

marinkalimberska pravi ...

Bravo za "mlekarsko" nagrado!
Tvoje pesmi hranim. Mogoče jih boš kdaj objavila v zbirki ...Odkrivam belo temo,... ali jih boš pa kar tako, ko boš stara, kdaj brala svojim vnukom ... En objeeeem,m

t.adejab. pravi ...

itak si ti moja arhiverka. hvala. :)

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.