sobota, 12. januar 2008

It's up to me


Po Kampotu se Kambodza konca. Phnom Penh, nekoc Pariz vzhoda, je megalomanska prestolnica, z 2 mio prebivalci, gneco in z distanco do Kambodze same. Kar me je Kambodza tokrat za vedno naucila, pa je: It's up to me. Odvisno je od nas samih kaj in kako. Nic novega, a vsakodnevna praksa je umetnost. Prisla je. :)

4 komentarji:

marinkalimberska pravi ...

Hojla, Tadeja! Lepo te je videt! Vesela sva tvojih besed in fotk. Oči že sprašuje,kdaj te bova počakala na letališču. Komentar za nazaj: če bi tekmoval naš Franci, bi premagal tudi Japonca! Komaj čakamo, da te objamemo! cmok, m+o

Unknown pravi ...

Hej cimerice,

ja sej vem, zdej smo vsi spet zabrneli s komentarji, ampak si ze itak dobila potrditev, da te beremo. V bistvu nekateri komaj cakamo na naslednje poglavje, katerega branje je soncen skok od vsakodnevne delovne rutine in pogleda v meglo. Pri meni dogaja - predvsem projekti. Tale januar je kot, da bi minilo ze tri cetrt leta. Smo ga kar zašponali. Šerkova te čaka, balkonček tudi, občinstvo še bolj :)))))))). Končno smo te v celoti videli na fotki. Bermudke super:). See U soon.
Irena
p.s. pozdrav tudi od mladičev

marinkalimberska pravi ...

ZDRAVO, PUNCA!
NEJ SE BATI, SKOZ TE BEREMO, SAM PISEMO BOLJ MAL. NISMO POZABILI NATE.
DARILCA POD DREVESCEM PRIDNO NABIRAMO,DA TI PRICARAMO BOZIC, KO SE
VRNES.FULL TE ZE POGRESAMO.
4 X DZ-JI

t.adejab. pravi ...

Hoj vsem, JAZ NOCEM IZ KAMBODZE!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ... Pa me ze sofer caka, da me odvrze na letaliscu. Ja, lepo se bo objemati. :)

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.