četrtek, 10. januar 2008

Pa drugace?

Te dni v svetovnem podzemlju poteka svetovno prvenstvo v lenarjenju. Udelezila sem se ga pod startno stevilko 37890 in skrivnim imenom, ki ga po pogodbi z organizatorjem ne smem izdati. V petih dneh sem eskalantno napredovala vse do finalne skupine in po danasnjem dnevu, svecano sporocam: Uvrstila sem se na 2. mesto! Prepocasnil me je le - Japonec, valjda, kdo pa drug! Ahiro Mugasaki, mater mu ... :) Pravila so taksna, da ti merijo pocutje. Se pravi, gre za to, koliko lenega se pocustis. Pa lahko teces maraton ali prehitevas svetlobo, nema veze. Merijo te najmanj 3 dni in potem vzamejo kvadratni koren iz povprecja v najvecji frekvenci gostote na kubicni kvark. Ïmela sem zvesto podporo vseh racunalnikov in internetne povezave tule v Kampotu, saj je se zdjale - ko je prvenstva ze uradno konec - vse tako pocasno, da ne morem uploadati kratkega ilustiranega avdiovizualnega prispevka, ki sem ga sesraufala vceraj. Pa niti 2 mega nima, sirota ... Pa pustimo tekmovanja, nikoli jih nisem marala. Ker nobena tekma ni regularna. Nobena. Mislim, po Kurtu Vonnegutu je ena: "The race is long, at the end is only with yourself." Slava mu.

Vceraj zvecer smo imele babjo debato: svedska Vikingica (61), svicarska Khmerka
(27), tavajoca Nizozemka (38) in jast jast(33). V centru pozornosti je bila seveda Khmerka, ki sploh ni Svicarka, ampak je njen svicarski moz Khmer. Njun sin (4) pa je cisti Eropejec, saj je - absurd tedna: alergicen na RIZ. No in vsi trije so bili 3 mesece v Svici in onadva sta lastnika guesthousa, ki pa je napisan na ime njenga oceta, saj njih v casu podpisovanja papirjev ni bilo tukaj in zdaj, po 2 letih, ce hocejo prenesti lastnistvo na njiju, to stane - reci in pisi: 4500$. Zaenkrat se ne vedo, kje bi zares ziveli. Njen moz dela risanke. Zakljucek debate a la Venus: Ce posedis stiri zenske za mizo (ne glede na starost, lokacijo, priloznost), bo debata vedno obsegala teme - moski, otroci, porod, poroka, telesni obseg, hrana. Ampak sta mi uspela 2 politicna vrivka: a) Ali je res, da je drzava prodala Angkor Wat Vietnamcem? b) Ali je njen moz drzavljan Kraljevine Kambodze in ce ja, koliko je kostal njegov pasos? Pri prvem vprasanju je Khmerka padla v sok. In je res prebledela. Kot pravi - toliko stvari se je spremenilo v treh mesecih, kar so bili v Svici, da ... Med drugim so cene v Kampotu rapidno poskocile, da ne more verjeti. Tako da ... Ne, niso mogli prodati. In gre vprasati moza. Tudi on pravi, da se Angkor Wata edinole kralj lahko dotakne. Za katerega se vsi strinjamo, da je dober moz, ampak, saj kralj vendar sodeluje z vlado, mar ne? Vse zenske iskreno upamo, da je Angkor Wat se vedno khmerski. Ampak, nihce v moji raziskavi se ni prepricljivo ovrgel teze o prodaji. Pri drugem vprasanju pa se Khmerka zacne smejati, da ... Hja. Oba bi hotela, da on pridobi khmerski pasos. In sta ze sla v proceduralno urejanje. Ampak ... Cena: 400.000$. 400$, vprasam? Ne, 400.000$. Ne, ne razumeva se. 4, 0, 0! Ona: in tisoc. Vzamem papir - lahko prosim napises? Napise: 400 000 $. In doda, da ja, to je noro. Tako navsezadnje z lahkoto verjamem, da drzava, ki zahteva toliko kesa za en usran pasos, tudi z lahkoto, med jutranjim nakupom na trznici proda se Angkor Wat. Pa tudi Kissingerju, ce bi ponudil najvec, ali pa Polu Potu, ce bi ostal od mrtvih. A kakor koli ze: Kaj je res?

Na mojem otoku sredi oceana hranimo energijo za postpotovalne podvige, ki se jih ze veselimo, saj so edina resitev, da od lenarjenja ne izumrem. In kako pase. Moji bogovi v meni, kako so dnevi razlicni med sabo. Sredi noci mi je na vrata trkala Nizozemka, ki sem ji resila zivljenje, saj ni imela vode in bila je zejna in se je zbudila in ojojoj, ... sem ji dala kar flaso, bom ze jaz umrla od zeje, ni treba tebi. Nosi i idi i spavaj, jebote! :) Ne, ona bi klepetala o mojih lepih rdecih rjuhah na postelji. Ker njene niso rdece in ... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Ocitno imam magicno posteljo. Eni ji slatajo modroce, drugi bi sredi noci govorili o njenih rjuhah ... Slikovit je ta svet. :)

2 komentarja:

Unknown pravi ...

Tudi ko lenariš, si navdušujoča. Brez skrbi, spremljamo te na vsakem koraku.
Lubčka od nas.

t.adejab. pravi ...

ME HAPPY. :)

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.