ponedeljek, 28. januar 2008

Naložba v MNZ, DURS in SKB

V decembru in januarju sem napolnila proračune MNZja, DURSa in SKB banke za 420, 78€. Prehitra vožnja, nepravilno parkiranje, vožnja pod vplivom alkohola pa ne vem, če je upoštevana, saj je izkupiček prepoceni, da bi jo veljalo upoštevati. Sramujem se teh naložb v državne organe. Za idiotizme sem podarila eno slovensko plačo. Prijateljica mi je povedala, da v njihovem podjetju, ki ima 120 zaposlenih, njih 70% s plačo ne doseže 500€. NIč novega, saj nam zadnjem času mediji kričijo o tem stvarstvu. A vse doslej je bil ta podatek zame nekje tam (saj tudi jaz uradno spadam med brezposelne osebe), pred nekaj trenutki pa je bliskovito treščil vame. MNZ (DURS in SKB sta v zgodbi silom prilike, ker sta dolžna pomagati pri kaznovanju državljanske nepokorščine - sta pa vsak nekaj zaslužila na meni) naprošam, da 75% denarja, ki ga je zaslužilo na meni, prebukira na Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve. To bi bilo pošteno. In z mislimi odjadram v Kambodžo, kjer ljudje v večini nimajo bančnih računov. Plačuje se na roke. Država jim tako ne more nič vzeti ... In ker nimajo poštnih nabiralnikov, jih doma ne more razveseliti pismo iz matične banke, ki ga je podpisala Prisilna izterjava SKB d.d. in me obvestila, da me je bremenila za strošek izvršbe po sklepu. Cena preliva mojega denarja z mojega računa na račun DURS = 20, 86€. Ne vem, ampak zdi se mi, da je v ta strošek poleg dveh klikov z miško vračunana tudi malica za 3 bančne uslužbence v dnevu, ko so izvedli ta preliv. Aleluja!

1 komentar:

marinkalimberska pravi ...

Te je kaj izučilo....? Cmok, o + m

Za Unicef pa - ne morem verjeti!?

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.