sreda, 2. januar 2008

Vetrovno in pretezno oblacno

S Kitajcem sva sla malce naokrog. Predvsem pa sva nasla Epic Art Cafe, ki sem ga iskala vceraj ves dan. Tam se namrec lahko prijavim za prostovoljno delo, ker se bom pridruzila prostovoljcem, ki popravljajo domove oslabelih ljudi. Sicer tipa, ki je zadolzen za projekt danes ni bilo tam, tako da jutri poskusim znova. Fizicna aktivnost bi me razgibala in prefokusirala misli. No, upam, da se jutri najdeva. Ce pa ne, bom pac vsako jutro hodila v ta cafe na zajtrk, ker gre 50% kesa v podporo gluhim in invalidom, ki v kaficku tudi delajo. In je ful kul, ker imajo menu narisan z znakovnim jezikom. Le kdaj bomo v Ljubljani imeli kaj podobnega?! V kaficu sem kupila tudi 3 DVDje, ker je danes popoln dan za polezavanje, gledanje filmov in branje knjig. In ker bo Buddha kmalu umrl, sem kupila se 2 knjigi (50 evropskih filozofov in Geografija misli - prva je jasno za kaj gre, druga pa razlaga razliko med Zahodnjaki in Azijci). No in ker so v knjigarni imeli DVDje po 1$, sem kupila se 3 tukaj. V upanju, da bo od 6-ih zaprasenih DVDjev delal vsaj eden, grem zdajle pocasi domov.

Ker pisem vse te objave, pozabljam, da zelo malo govorim. Moji dnevi tukaj potekajo pretezno v tisini. Govorno komuniciram le pri jutranjem pozdravu v hisi, narocanju hrane (pa se to vcasih pokazem s prstom na menuju) in kupovanju necesa. Ostala komunikacija s soljudmi poteka s prikimavanjem in nasmehom. A ker veliko razmisljem in se ogromno pogovarjam sama s sabo v sebi, imam vcasih obutek, da imam suha usta. Res. Tako kot zdajle. Ker se mi zdi, da sem toliko govorila ...

Vceraj pred spanjem sem tako trenirala odklop sluha. Ker je nekje v daljavi potekal khmerski party, je to kar rohnelo in bucalo. Nasploh so Khmeri glasni ljudje. Redkobesedni, ampak kar glasni. No in sem poskusala izklopiti sluh, da zaspim v miru. Ne vem ce mi je uspelo, a zaspala sem. :)

3 komentarji:

viducci pravi ...

sedaj ti lahko končno voščim tudi jaz, četudi vse, kar ti želim, že veš. ampak zakaj se ne bi letos od vsega tega uresničilo več kot druga leta? potem pomni to leto po vsem dobrem, ki se ti bo še zgodilo.
ne vem zastopš, takole pahnjen v sanjavost po vsem zamujenem prebiranju, si pravzaprav želim, da bi lahko za kak dan uletel k tebi, pa si ne morem kaj, da ne bi moja nečimrnost pihnila skozi nos, pha, pa kaj! kak dan! my ass!za dva tedna, pa se lahko pogovarjamo.
sicer pa tale spremenjeni datum ne prinaša veliko novega - spet se bom enkrat junija navadil pisati pravo letnico. tudi danes se ukvarjam z istim. kaj bomo pa danes jedli? no, škampi ne bodo, kaj še lahko eliminiram?
kmalu ti skuham, kar hočeš - po khmersko prepuščam izbiro. kajti človek je kralj, če to zna biti in ne, če mu je dano. ampak za začetek naj bo oboje - saj veš!
bodi dobro. tudi ko se ti ne ljubi reševati sveta.
m

Unknown pravi ...

hej, s&z iz brloga DigitaLovcev, vidm, da se pucaš, tkole mentalno, to je dobr... drugač pa pri nas vse po starem, počas smo začeli spet delat... inventura pa to... lepo se imej!

t.adejab. pravi ...

Viducci, brate moj ... Ne trebamo mi da pricamo, je li?
Andrej, rotvajleru, pozdravi mi ljepo sve one koji intervenisuju lov na digital. Kao sto znamo, kad budemo uhvatili taj onaj digital, opet cemo biti ljudi. :)

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.