torek, 29. januar 2008

Podaljšek penisa





Jaguar E type, letnik 1969, ogromno konjev in kubikov (265KM / 4235ccm) in ko sediš v njem, imaš občutek da ti je penis zrasel. Tisti kljun spredaj je pač podaljšek penisa. Vsaj tako naj bi s svojo obliko psihološko vplival na voznika, ne ve pa se, kako deluje na ženske. Moja izkušnja je ta, da sem nekaj kilometrov po kosilu v Kortah vse izbruhala. Direkt. Nisem po jagyu, kje sem pa upala. Bil je fotosession v slovenskem Primorju, šla sem na pomagaški izlet. Fotografu Matevžu Kostanjšku sem glumila gljivu, on pa je fotkal to mašino za stenski koledar podjetja Axis, oblikoval ga je studio Bons. Škampi in kalamari so obviseli na grmovju počivališča ob avtocesti. Kosilo je plačal Matevž. Gadno. Ampak zakaj tega jagya ni nikoli bilo na unih kartah z avtomobilčki? Je bil pa en črn, ki je imel 8000 ccm...

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.