četrtek, 3. januar 2008

Iz visece mreze


Po dusi sem poet. In poet ve svoj dolg. In se ne zgrinja v molk. In ima besede.

Sem.

Sem drevo, v katerega senci lezi bengalski tiger
in gleda proti Vzhodu.

Sem odpadek, ko ga pripeljejo na smetisce
in ga otrok z ulice pogoltne.

Sem zrak, ker tisci k tlom,
da se tam obrne in znova dvigne.

Sem nasmeh, ki te sprejme v svoje srce,
da bi te znal ljubiti.

Mislim, torej sem.
Cutim, torej sem.
Vem, torej sem.


Sem zivljenje, kot je.



Lahko.
(8 korakov do Nirvane)


Lahko si zelis, da naredim nekaj Zate.
A sreca je lepsa, ce Ti naredis nekaj zame.

Lahko se hranis z mojo bolecino.
A dieta je bolj ucinkovita, ce se hranis z mojo sreco.

Lahko se mi prepustis do obisti.
A uzitek je vecji, ce se jaz prepustim Tebi.

Lahko sanjas o potovanju z mano.
A izkusnja je mocnejsa, ce me pustis samo.

Lahko hoces biti jaz.
A zivljenje je boljse, ce mi pokazes, kdo si Ti.

Lahko Te razumem vedno in povsod.
A perspektiva je bogatejsa, ce me razumes Ti.

Lahko zahtevas, da Te ne ljubim.
A smisel je bolj jasen, ce me ljubis Ti.

Lahko sva zelo hitra.
A vse je mehkejse, ce pricakujes pocasnost.

Lahko sva.



Daj : Ne-daj

Ne ocenjuj me,
ker jaz ne ocenjujem tebe.

Ne sodi me,
ker jaz ne sodim tebe.

Spostuj me,
ker jaz spostujem tebe.

Ljubi me,
ker jaz ljubim tebe.




In nenazadnje: za nas, Zahodnjake, je SMEH najbolj nalezljiva bolezen vseh casov. Seveda pa to velja tudi na Vzhodu, le da tukaj ni bolezen, ampak navada.
Hawk & Respect!

3 komentarji:

beatus pravi ...

Pogled na tvoji nogi v viseči mreži me je spomnil, da sem enkrat v letih po tistem, ko sem komaj splezala iz tinejdžerstva, ure in ure opazovala plakat z Merlynko in jo občudovala, vzdihovala, Oh, kako je lepa! dokler nisem v enem trenutku zagledala njenih prstkov na nogah. In takrat se mi je zazdelo, da sem dokončno odrasla in da sem (vsaj kar se lepote tiče) postala realna, ker prstki niso bili...Oh. Kaj naj s tem spominom. Razbila se je iluzija, da je MM popolna:) Ti imaš pa lepe nožne prstke. In veš kaj še? Besede.
Djusi pozdrav in kiss od Siss

t.adejab. pravi ...

ahahahahahahahahahaha in verjames ali ne - natanko vem, kaksne nozne prste je imela MM. Bunkaste, otroske, racje, cist nic sexi. Pa taka sex bomba, a? Hvala za pozdrave besedam. :)

marinkalimberska pravi ...

Ljuba Drugorojena!

Ko že misliva, da te poznava, naju spet presenetiš z novim ustvarjalnim "kravželjčkom." Ti pa res nisi iz "ta zadnje moke!" En veeelik objem, m+o

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.