ponedeljek, 21. januar 2008

O željah

Budistični nauk pravi, da je želja največja povzročiteljica bolečine. Pa vendar si želim. A tako potiho, potiho. Pa naj boli takrat, ko je čas za to. Kajti takrat, ko se želja izpolni, je ni bolečine, ki bi lahko prevzela to sladkost izpolnitve. Želeti si, a ne pričakovati. Takrat se zgodi. In se je.

Danes je prvi delovni dan po mesecu in pol. Na nek način imam občutek podaljšanega vikenda. Na drug način pa se vse začenja iz ničle. In to obožujem. Obožujem zresetiranje. Zanimivo je to, da mi zavedanje dneva, datuma in ure ničesar ne povzroča. Dan je. Čez nekaj časa bo noč. In spet tako naprej ... Na juriš!

4 komentarji:

Sovica Oka pravi ...

Lepa misel...

Sem te citirala na mojem blogu, seveda s povezavo nate. Vse OK?

LP

t.adejab. pravi ...

ej sovica oka, sem tako nerodna, da ne najdem , kje in kako si me citirala. najdem blog, ne pa linka. bi pa rada videla. ker me zanima, jasno. je pa itak OK.

t.adejab. pravi ...

sem najdla, buča, je preveč očitno, da bi vidla takoj. :) hvala.

Sovica Oka pravi ...

Uh, ja, jst sem pa videla šele zdaj, da si iskala... =) =) =)
Hvala, pozdravček

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.