petek, 18. januar 2008

Priznam

Ze ves dan ne zmorem vklopiti telefona, ceprav sem proti veceru ze mislila, da bo slo. No, zjutraj pa res. Sem doma, srecna in zdrava. Pripravljena na akcijo. Respect. ččč, ššš, žžž - vklapljam šumnike. :)

2 komentarja:

Unknown pravi ...

:))))))))))))))

she is back :)

predpisala nam je post od letališča na Dunaju do danes. Še več - se napovedala, da prihaja domov! nato pa postala nedosegljiva za celih 24 ur!
Ko sem bila prepričana, da sedaj sledi meditativni post vsaj do nedelje, je zaškrtalo v ključavnici na Šerkovi :). In vstopila je :)))))))))Vsem, ki je še niste vidli - hmmmmm:)-dobesedno se je nalezla smeha, ki je seveda nalezljiv :). Ma ne - to morate videt, zraven pa še recimo opazujte obrazno mimiko ostalih poslušalcev :) NORO!

Ok. Dovolj sem jo razkrinkala, zdej grem še malo delat - itak, da sem to jutro spet zamujala v službo;).

welcome back metuljka:)
irena

t.adejab. pravi ...

I'm still hiding. Nimam polnilca za telefon, tako da komunike: mejl, blog, msn. Hvala za welcome. Sonce je. :)

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.