torek, 1. januar 2008

Nevidno Silvestrovo











Grem v Kep na plazo. Z zajtrkom na plazi. Pecen riz s kalamari in zelenjavo. Skampi in kalamari mi ze strcijo iz uses. Potem se specem se sama. 3x zaplavam, lepo hrustajoca zrem v morje. Ure in ure. Zatem poiscem mojega motodriverja, ki me ves cas caka nekje v senci. Hoce mi pokazati se jame in pagode, ampak: Ne, hvala. Vrnem se domov, odprem knjigo, narocim pivo in se ne premaknem naslednjih par ur. Vecerjam pecen riz s kalamari in zelenjavo. Med vecerjo se zgodi ognjemet. Druzina Hang, francoska druzina in jaz, gledamo ognjemet. Po zadnji raketi zaploskam. Nekdo zadaj v temi se mi pridruzi z aplavzom. Dokoncam vecerjo, se kregam z Buddhovimi kontradiktornostmi in oblikujem njegov psihoprofil, se premaknem v viseco vreco, malce polezim in zaspim. Silvestrovo je bilo popolno v svoji nicevosti.

10 komentarjev:

Ninjusa pravi ...

Draga Metuljka,

Nevidno Silvestrovo je zagotovo uvod v vsak dan čarobno leto: ljubeznivo, zanimivo in igrivo. Zacelo se je s prvim Slovencem, itak v Trbovljah. In mojo novo sluzbo. Hvala! Castim skampe, ko si jih bos zopet zazelela... : ))

Cmok

Grega pravi ...

happy NU yr....:))))))))

kraljica z marsa pravi ...

stara, na nove zmage!

t.adejab. pravi ...

Ninjusaa, cestitke za sluzbo. Kot bi rekli Khmeri: It was up to you! Sem lacna informacij o delu na strani klienta.
Grega, klinc pa hepi NY, delat je treba! :) :)
Draga Kraljica z Marsa, hvala za zelje in - ja, vsak dan je zmaga.

Grega pravi ...

še veš ne kaj vse te čaka ko prideš nazaj... raj ne začnem :) če maš pa pareveč časa pa ... lol

t.adejab. pravi ...

Grega - imam cas. :) Zato je moj odgovor: festival pisane besede. Ker gre notr vse, kar hocmo. :) :) Hawk.

Grega pravi ...

hawk :)

Unknown pravi ...

Draga bucci :)

tudi jaz sem prisel do tvojega novega leta, zato ti ob tej priliki zazeliva vse, kar ti kadarkoli, kjerkoli in kakorkoli ze pade na pamet. ce ti uspe realizirti vsaj kancek tega bo zopet razlog za veselje, kar paje ze dovolj dobra podlaga za vse ostalo gor nalozit :)
vse naj naj, puse ne dobis zdele, ampak v zivo :)
m&m

t.adejab. pravi ...

m&m, hvala za zelje, zivih pusic se ze veselim. trenutno mi pada na pamet to, da se letos zopet skotalimo za kaksen vikend v eno od vasih letnih rezidenc in uzivamo in se smejimo do obisti. in da - spet rapremo jadra, zagrabimo boje in caklje in strike in med Kornatoma pozabimo, da nekdo mora barko upravljati. :)

Centrifuzija pravi ...

Grega in t.dejab.:
A niste zorganizirali nobenega nadomeščanja, da delo doma kar čaka? Delo čaka! Kako more? Grozn.

Sicer pa menim, da so tihi silvestrovi večeri, božiči in podobni prazniki najboljši.

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.