ponedeljek, 21. januar 2008

Kako pa kaj zajci?



Ime mu je Chase Neki Neki. Drugega in tretjega imena se ne spomnim ... Rad ima čokolado, ne mara zelenih koščkov v briketih, ki jih redno izpljuva. Tudi če je zelenec zamaskiran z arašidom. Takrat Chase snede arašid in izpljune zelenca. Po horoskopu je škorpijon. Ko ga mečkaš v naročju, moraš paziti, da ti ne uide, saj ga je potem težko ujeti. Ni zajec za obare, ampak izključno za mečkanje, občudovanje in priložnostni klepet. Ni me polulal. On je Sarin zajec, ki ji pomaga pri študiju, če se mu ljubi. Potem, ko sem mu uredila frizuro - s poskusi dreadov in potem, ko mi je polizal dlani (žgečka) in pogrizljal ter spraskal tuniko (baje zato, ker je takšne barve in vzorca kot seno), sva se poslovila. Terapija je bila zaključena. Zajci so kul. Chase je pa car.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.