torek, 8. januar 2008

Branost pada

Pocasi izgubljam obcinstvo, dramaticnost se razblinja, vse postaja vsakodnevna rutina, slepa za carobnost in drobne stvari. Se 8x grem spat in pridem v podalpsko dezelico. Zmanjkalo mi je zvezka, kjer negujem rokopis. Tudi kalodonta mi je zmanjkalo. Manjka mi fizicne aktivnosti, saj s popravljanjem his ni bilo nic, ker nic ne znam. Zato jutri zarana zajaham Kitajca in greva naokrog. Po stranskih poteh ... Notranji epilog se zgleda ne bo zgodil, ker se dogaja sproti. Trenutno ugotavljam to, da je najhujse, ce ti clovek ne verjame. Klinc, zivljenje je res eno, pa kjerkoli ga zivis ... :)

10 komentarjev:

viducci pravi ...

nimaš kaj ... nihče te ne bere, nihče ne mara, nihče ne pogreša! kaj si pa rinla sama tja! in itak imaš že naslov tega jebloga "Pogovori s sabo", jeboga ti! kaj se pol sprašuješ? piš pa tih bot! seveda, da te beremo, kaj pa naj druzga!
ajde - zdaj pa spat pa enktrat manj do povratka, jebemu sveca!

Damjana pravi ...

Zastuopš!
Ma daj zastuop, da te beremo... da si enim prava eksotika v ALPSKI Ženevi... in ja. PISIIIII..
I wish I was there...
Uživaj kar se da... Sicer pa domovina je tud fajn, a neeeeee!?!?!?!

Unknown pravi ...

Hej Tadeja!

Res pozno a vseeno. Vsaj en več se je javil med bralce.... Izgleda pa fantastično. Komaj čakam, da vidim posnetke.

Iztok

Grega pravi ...

blah...ja noben te ne mara in vsi te ignoriramo, ker ti privoščimo, da se čimprej pobereš iz raja v tole jebeno meglo :) lol a zastopš?

Unknown pravi ...

sevede beremo, sam smo tko fouš, da na skrivaj... da si nouš kej mislla... ej prid že nazaj, te častim, ker si s tem pisanjem to že zaslužš...

viducci pravi ...

sam, da nisi šla v kako sirotišnico po kakega krivoočka! če si pa vrgla še sprednje tačke v luft in poslala prstke v breztežnost in se zato ne javljaš, pa tudi prav - itak te kmalu zagledamo. uživaj do konca!

Unknown pravi ...

Pa dej ne blodi ... z MaryJane sva se zadnjič pogovarjali, da se imaš bombastično ... mi pa tu - v tem dreku vsakdanjem, ko sanjarimo, da bi zajahali tvojega kitajca po stranpoteh in jedli kalamare in rakce - tako pa žulim motovilec s slovenskega vrta! Lepo te je brat, da veš,zato PIŠIPIŠIPIŠI :-))))
Imej se dokler traja ...

t.adejab. pravi ...

:)))))))))) :))))))) Hvala, obcinstvo! Internet je nekako zamisljen kot interaktivni medij, zato nisem vedla, al so zgresili koncept, al sem postala dolgocasna ... Pa kurbez, mal sem se navlekla tega bloganja, jebela cesta ... Klinc, clovek je socialno bitje, nimas kej ...

marinkalimberska pravi ...

hello! sm slišala, da si žalostna kr ti nč ne pišemo. jst se šparam, da prideš domov, me tri dni nouš ustavla, tok ti mam za povedat. sej veš, da sedenje za računalnikom men povzroča muke;)komi čakam, da prideš.

aja, pa pujsi... tile ta velki... Pegy je maneken proti svojim divjim bratom :) daisy

Sovica Oka pravi ...

Veš, mi je smešno, kako vsi letijo na Siol, ker imajo tam zagotovljeno branost. Pa ne (nujno) zaradi kvalitete pisanja. Bolj zaradi pristopa Blogosa, da ima na prvi strani ažurirane objave, in pa tega, da uredništvo izbere "naj" objave. Tako te ostali (sploh) spoznajo, kasneje tudi spremljajo.

Ravno včeraj sem v "znak podpore" (kdo bo pa to upošteval, haha?) moj blogroll diskriminirala na "Blogger-je" in "Ostale". Ostajam na Bloggerju, no matter what. Sem preveč časa zabila, da sem se naučila hendlat z vsemi Blogger-forami :D

Pa srečno! ;)

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.