petek, 18. januar 2008

Javni razglas

Telefon se je odločil za štrajk, da bo v trendu z dogajanjem v državi. Me zanima, če bi kdo opazil, kadar bi stavkali freelancerji? Ali pa recimo znanstveniki in umetniki? Protestni pohod slikarjev, plesalcev, fotografov, pisateljev, multimedijskih nerazumljencev, vseh, vseh artistov. Zaradi težav s statusom, davkarijo, papirologijo, neenakopravnostjo, tretmajem drugorazrednih državljanov, ... To bi bila država. Ne pa takole. Ampak kaj, ko so to tako individualistični poklici, da atomi ne vidijo molekule. No, z znanstveniki je sicer drugace, ampak to je ze druga zgodba. V glavnem, moj telefon podpira stavkajoce, tako ne deluje, ne vem kdaj bo, sem pa na mejlu, blogu in msn-ju. Dokler ne zacnejo stavke se tile ... Ahahahahahahahahahah, všeč mi je, da se Slovenija aktivira. Flash Royal pa je že znan, tako da v stavkah vidim nov koncept uličnega gledališča. Ki ga bomo lahko spremljali z domačega kavča preko TV in KOMP ekranov, ... - za nekaj drobiža. Bogovi nas blagoslavljajo.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.