četrtek, 24. januar 2008

Preveč hrupa za prazen nič

Preveč glasen dan je bil danes. Sicer sem vsem šivala žnablje, ampak ni pomagalo kaj dosti. Po poznopopoldanskem kosilu sem se odpravila na krajšo ekskurzijo čez center Ljubljane. Z avtom. Ker je bila gneča popolna, sem imela dovolj časa, da si ogledam okolico. Bleščeče fasade na Slovenski in polkrožna praporjada na Bavarcu. Banalne so te zastave, dokaz klanovske pripadnosti EUju. Poleg strastnih podražitev - vključno z najemnino stanovanja - in Potemkinove vasi, priložnostnega logotipa in obupnega političnega diskurza, predsedujočih časti ni zaznati. Zanima me, čigave sanje živimo? Kdo si je l. 91 zamislil, da bomo l. 08 predsedovali Evropi? Danes me je med drugim prijelo, da bi odslej delala vse zastonj. Enkrat sem že imela podoben eksperiment, ko je 75% mojih projektov bila kompenzacija. Kar nekaj smo dilali - ti meni to, jaz tebi to. Z oglaševalskimi storitvami je danes to možno, saj vse in vsakdo potrebuje promocijo. Enkrat sem napisala traktat na temo Vsaka komunikacija je promocija. Tudi medosebna, človeška, prijateljska, ljubimska, partnerska, družinska... Eden drugemu se promoviramo. Pa da ne zajadram v žolčne kamne, naj tu končam. Za vsak slučaj bom danes sanjala Kambodžo, pa bo. :)

2 komentarja:

Unknown pravi ...

...zapelji se še po celovški, kjer nebroj strumnih policajev pripuščajo hordo plebejskih avtomobilistov in v pozoru čakajo, kdaj izprazniti cesto.... včeraj sem čakal pol ure, kot pred dvajsetimi ali več leti, ko se je je iz Brnika do skupščine vozil maršal, Titov duh se vrača... mogoče pa še ni vse izgubljeno...

t.adejab. pravi ...

Čas je, da Ljubljana začne izključno pešačiti. Pa ne bo treba prometa zaustavljati, pa bo proračun tut mal prišparal na policajih. Ajme. A tko je s Celovško? V centru sem bila potem še 1x in je bila prav takšna zgodba. Policaji v križiščih, zelena luč, mi pa čakamo, ja ... Ko so tidl-didl lučke mimo, pa smo plebejci speljali, ja ... Hecno je tole naše predsedovanje. Kdo bi si mislil, da zahteva takšen protokol. V praksi je prav smešen. Tito bi to znal skomunicirati, ja. S prefinjenim delavskim elitizmom bi nas potolažil, nahranil in zveličal v heroje svetovnega formata. Čeprav - če bi imeli njega, bi bili država neuvrščena. Nč EU, sam Afrika, pa Indija, pa to ... Zakon.

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.