sreda, 13. februar 2008

Zli demoni

Takrat, ko me obsedejo temne sile in prevzamejo zli demoni, se jim najprej zanalašč prepustim. Iz tega naslova izvira tisto namišljeno plastično kladivo, s katerim tolčem ljudi po glavi. Včasih tudi ljubljene osebe ... No in mislim, da zli demoni vsake toliko časa prevzamejo oblast nad vsakim izmed nas. V teh primerih je priporočljivo, da si zle demone dodobra ogledamo. Da poskusimo razkrinkati od kod in zakaj so prišli. Kako jih bomo drugače deportirali v domovino, a? Kajti le tako se lahko ukrepa z lastnimi zlikovci.

Ko pa si žrtev zlih demonov druge osebe, je postopek obravnave nekoliko drugačen. Še vedno opazujemo njihov izvor skozi vse možne dimenzije, jih nato še bolj vzpodbudimo k zlem dejanjem - da jim pokažemo razumevanje in sprejemanje - in jih v naslednjem koraku pobožamo. Sklonjenih glav odidejo sami ... Dobro premaga zlo. Vila nadmaši čarovnico. Srce premaga strah.


ps:
Ta post je bil tudi trening v sklanjanju zleh demonov. Pojma nimam, kdaj mi je uspelo pravilno sklanjanje ... Če sploh. No, v 1. osebi mi že gre: zli demoni ... In naprej? Ergo: zli demoni ... zleh demonov ... zlim demonom ... zli demoni ... pri zlih demonih ... z zlemi demoni ... ??? wtf?!

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.