sreda, 13. februar 2008

Sad Valentine feat. Happy Valentine

Je že tako, da ne morem mimo Valentinovega. Z leti me je začela zabavati industrija, ki se je razvila okrog tega zaljubljeniškega koncepta. Mislim, da bi bilo s praznikom relativno vse ok, če bi bil to dela prost dan. Državni praznik - ampak ne dan zaljubljencev, temveč Dan ljubezni. Himno za to priložnost pa že tako ali tako imamo. In avtorje ter izvajalce. Dan Ljubezni : Pepel in kri. Potrebujemo še kakšno simboliko? Kri in strast in pizdarije, pepel in smrt in pizdarije. Eto, to bi proslavljali. Važno je, da se vsak pošali na svoj račun.









Najboljše je, da se oboji čim prej nehamo sekirati. :)

2 komentarja:

beatus pravi ...

Živel Suks Theatre!
Kar se pa lask tiče, tukaj recept:
počakaš na sezono svežega stročjega fižola, ga greš kupit na stojnico pri bratih "Še kej, gospa", ker ti bodo zagotovo dali tistega trdega, polnega nitk, previdno odstraniš nitke, (stročji fižol seveda zavržeš) in si jih vpleteš v svoje laske. In spet je tukaj tajski imidž. Preprosto, toda učinkovito! Pa še eno vprašanje: a mogoče ustvarjaš v suks theatru tudi zgodbe po naročilu? Jaz bi imela eno o zamenjanih vlogah, kar me že nekaj časa žuli;)

t.adejab. pravi ...

beatus, najbolj možno HVALA za idejo o laskyh. Ker me res mal preveč jebe. Ja, Sucks (v Valantine zgodbah manjka c) Thatre hrepeni po naročilih. Ker ga jebe (oprostite za preproščino) prav - osebna vpletensot. ja, ja, ja... tu sam.

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.