ponedeljek, 25. februar 2008

Ponedeljek je bil za čiščenje pa-jev

Pa, pa, pa ... pa še to ... pa takrat ... pa pojdiva ... Pa-je v tekstih uporabljam takrat, ko mi manjka osnovne materije, ko gre za pomanjkanje dodelanosti ideje, ko nisem povsem pri stvari, ko kompliciram in se mi ne da stvari sčistiti, pa tudi takrat, ko pa sem v pisani besedi preprosto preveč govorno dialoška, saj ljudje v pogovorih uporabljamo precej veliko pa-jev, pa tega sploh ne opazimo, medtem ko pa nas sam pa v pisani besedi rahlo ali pa bolj močno moti ... pa je mogoče tole ena pa-jasta zanimivost, ali pa-č?


Pa še to:


02 Ponedeljek


Ko bil sem mali golobradež,
tak - fazan, zelen -
sem marjetice tkal v venčke,
v nedeljo pa poslušal Henčke.

Ko me je popadel strah,
se spomnil tvojih sem oči.
Ne priznal si, da te ljubim,
da sam sebe ne pogubim.





Kratko, pa jedernato, pa smo ... Pa - pa. :)

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.