nedelja, 24. februar 2008

Po julijanskem koledarju je nedelja prvi delovni dan

... zato, da se teden začne s počitkom ...


01 Nedelja

Ni, da bi govoril.
Bi se nekam rajši skril.

Ker sem se uklonil.
Ko tvoj slad sem zopet pil.

Srečen sem in vriskam,
srce mi skače do neba.

Saj ti si ena sama ...
Le zakaj si kar odšla?

Iz rok si mi spolzela danes.
Pred očmi, ne na skrivaj.

Vzela si mi lesk in plamen.
Daj, vrni se, o, prosim - daj.

To pa ne gre, si rekla, draga.
Imel si vse, zdaj nimaš nič.

In moj namseh mi ne pomaga.
Nisem hudič, le nič, nič, nič.



To ni to, kar imam za povedati. V osnovi si želim biti le tiho. Pššššššššt ...

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.