sreda, 13. februar 2008

Fokus, fokus, fokus

Prejle sem med puljenjem obrvi razmišljala o tem, če se mi kdaj lahko zmeša. Oz. če bom takrat, ko se mi bi to nemara zgodilo, zaznala znake toliko prej, da bom to zmešanje lahko preprečila. Potem pa, seveda, je sledilo vprašanje, kaj pa drugega, kako veš, da se ti bo ali da se ti je zmešalo? Odpeljalo, spipalo, zrolalo, odfukalo, ... Skratka, da znoriš in si znoren. Vse to se mi je sprehajalo v glavi zato, ker se mi je zazdelo, da imam čudne oči. Ne vem, takšen dolg/globok pogled je bil, no ... Obrvi so bile urejene, odločila sem se, da se mi nikoli ne bo zmešalo in se vrnila za pisalno mizo. Še 10 člankov napišem, ...

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.