torek, 12. februar 2008

Zeham in grem spat ...

...
... ... ... ... ...

Nekdo me je te dni spraševal, koliko imam kaj dela? ... ... Nič, pravim. Nič ne delam. Svobodnjaki nikoli ne delamo. Tako pač živimo ...

Kot medvedek Uhec pojem: Lahko noč .. Na dobra noc ...

Še malo in revija, o kateri sem malo nazaj pisala, bo končana. Doslej sem napisala 15 člankov + uvodnik. Čaka me še 10 člankov in 2 x uvodni tekst za 2 rubriki. Bure.

Jutri imam za nekega naročnika - ki niti malo ne razume oglaševanja in misli, da je smisel oglasa to, da je všeč njemu samemu - pripravljeno eno samo vprašanje. V to njegovo vehementno (neumno) prepričanje in predvsem gluhonemost za nasvete in razlage (bonus sodelovanja z mano: brezplačno šolanje) je potrebno všteti še to, da on sam NI svoja lastna ciljna skupina. Zanj imam pripravljeno eno samo vprašanje. To temelji na ključni zmoti večine kadrov, s katerimi imam opravka pri svojem delu. Prišepnem vam skrivnost: KREATIVNOST OGLASA NI V VŠEČNOSTI NAROČNIKU, TEMVEČ V PRODAJNOSTI UPORABNIKU. Gre za učinek in učinkovitost. Večina kadrov pa misli, da je finta kreativnosti v narcisoidnosti.
Vprašanje bo: Pa bo ta oglas prodal vaše produkte? Vprašanje je, če bo učinkoval na ciljno skupino in jo spodbudil k nakupu. NE BO! Vam že kar zdajle povem. Ne bo tako, kot bi lahko. Ampak ... Boli me đoli, njihov denar je ...

PROSIM VSE MARKETINŠKE KADRE, KI SE UKVARJAJO S TRŽNIM KOMUNICIRANJEM, DA:
- razmišljajo o svojih stvaritvah skozi uporabnika, ne skozi sebe. IN DA SEBE NE UPORABLJAJO KOT ARGUMENT.

Na dobra noc ...

t.adejab.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.