sreda, 20. februar 2008

Očiščevalna akcija

Jutri v šolo prinesi eno vrečko in plastično rokavico. Čistili bomo okolico šole. S plastično vrečko in morda še eno plastično vrečko namesto plastične rokavice smo čistili ... Očiščevalno akcijo nadaljuj istega dne tudi na domačem dvorišču.

A to še obstaja? A so še brigadirske očiščevalne akcije?


stop web pollution



Če že nimam plastične vrečke in plastične rokavičke ...

:(


ps:
Danes sem zelo nostalgična. Mogoče zato, ker me bolijo pljuča in na nezavednem podoživljam bronhitise iz otroštva. Jutri grem k zdravniku. Sem poiskala zdravstveno izkaznico in se naročila za ob 9:45. Pred tem mi je Maša poiskala ime moje osebne zdravnice, ki je nisem našla na netu pod rubriko Zdravstveni dom Aškerčeva ... Vedela sem le 1. ime: Irena. In že spisala začetek telefonskega pogovora: Dober dan, rada bi govorila z doktor Ireno, ki dela pri vas ... Maša me je rešila zadrege in zabave, saj jo je razkrinkala na med.over.netu ... Portal, s katerim smo pred leti sestankovali na Digital Studiu zaradi nekega projekta - kajpavemvečne - vem le še to, da je njegov idejni oče (takrat so začenjali) goreče verjel vanjo, stal zanjo in jo zagovarjal - idejo. Jp. Tako je to ... z idejami ... zanje je treba imeti načrt.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.