ponedeljek, 11. februar 2008

Ljubezen med iPhonom in BlackBerryem

Enkrat prejšnji teden mi je prijatelj Knifi forwardiral sporočilo od Poli, v katerem je ta sporočila, da je operacije kolenčka fertik in da naju pričakuje na obisku. V sobi C1 na ortopedski. Tega forwardiranega sms-ja nisem nikoli prejela. Sem pa prejela nekaj, kar še danes živi na mojem telefonu. V obliki kuvertice, ki namiguje k prebiranju sms-ja, v osnovi pa obvešča o njegovem prejetju. Ja, prav res. Telefon mi vsak dan in vse ure laže o prejetem sms-ju. Njega od nikoder. Ko sem simptomatiko predstavila Knifiju, mi je rekel, da mi je ta sms forwardiral z neke nove aplikacije, s katere ni še nobenemu doslej. Sem mu rekla, da naj to odstrani. Ker jaz sama ne morem. Je rekel, da ne more. Kako? Če on je že poslal oz. forwardiral. Jaz na mojemu telefonu tud ne morem izbrisati nečesa, kar ne obstaja. Esemesa ni, kako ga naj izbrišem? Je le lažno obvestilo o njegovem obstoju. Nekaj takega kot aktualni Sanaderjev intervju, ki to ni. Čeprav se je najprej zdelo, da je. Stvari niso nujno takšne kot se zdijo. Prepoznavanje razmerij med realnostjo in fikcijo je umetnost vsakdanjega življenja. Tudi jaz lahko sem, čeprav me v bistvu ni. Ko včasih sedim v kakšni družbi ali pa na sestanku, v resnici pa se še od včeraj ljubim med rjuhami moje postelje ... Res ljubim... Kar hočemo si lahko damo v glavo. Kar hočemo. V glavi je vse možno. Kot je rekla Sara včeraj - njihova razredničarka iz srednje ga je velikokrat notranje žurala. Notranji žur je super ideja. In kar se na njemu dogaja ima še največ stika z realnostjo. S tisto, ki jo v bistvu živimo v svojih glavah, v obliki želja nekoč in nekje ... Ja, biti tako velik, da lahko pogledaš na vso situacijo kot je in jo vidiš.

Kuvertica še vedno visi na vrhu prikazovalnika, sms-a še vedno od nikoder, Poli pa je danes prišla iz bolnice v lastno domačo oskrbo. Upam, da bo res naredila seznam za trgovino in ne bo herojsko sama odtacala po kruh in mleko. Ker ni treba.

Knifi ima iPhone, jaz imam BlackBerry. In ti dve plemenski skupnosti imata težave v medsebojnem razumevanju.

3 komentarji:

beatus pravi ...

ja, to lažno obvestilo o obstoju sms-a me asociira na komunikacijske ovire v partnerskem odnosu: veš, da si poslal(a) sporočilo in si prepričan(a), da bo partner nemudoma do potankosti vedel(a), kaj bi rad(a) - partner pa pojma nima, da je bilo karkoli poslano. Ne opazi nobenega sporočila, namiga, da ne rečem sms-a. Ti pa čakaš na reakcijo, na odgovor, na znak, da si uslišan. In potem začne v tvoji glavi utripat lažno obvestilo o obstoju sporočila, ki se je nekje izgubilo...dokler ne eksplodiraš in si z eksplozijo razbliniš iluzijo: vsa tvoja sporočila in znaki najdražjemu prejemniku niso vedno razumljivi, dojemljivi, včasih celo ne obstajajo, ker jih v bistvu drug ni registriral. Dea, dozdeva se mi, da je tale komentar totalno nejasen, bolje rečeno, da sploh ni potreben, zato bom raje objavila en recept za bližajoči se Dan zaljubljenosti. A se tako reče?

beatus pravi ...

Recept za osvežujoči sadni tiramisu. Za šest oseb: 200 g baby piškotov, približno 4dcl 100% pomarančnega soka, en kozarec vloženih Etinih Natureta mandarin (dobite v Maksiju sigurno), 250 g mascarpončka, 250 gr gladke skute, 80 g rjavega sladkorja,...kaj še? aha, 1 sladka smetana, kakav v prahu in 1 žlička mlete kave. V posodo lepo na tesno položite piškote, jih pokapljate s pomorančnim sokom ali sokom od vloženih mandarin (ali mešano, važno je da polovico tekočine pustite še za drugo plast). Gor položite odcejene vložene mandarine. Še prej gladko vmešate mascarpone, sladkor in skuto (aha, pa še en deci pomarančnega soka) in temu dodate stepeno sladko smetano. Dobro premešate. S polovico te kreme namažete prvo plast piškotepokapljanessokomingorpoloženeodcejenemandarine, dodate še eno plast natesnozloženihpiškotovpokapljanihssokom, namažete s preostalo kremo in v hladilnik za 2-3 ure. Okrasite s kakavom v katerega ste vmešali 1 žličko sveže mlete kave, lahko pa tudi še malo naribane čokolade. Njami. Naslednji dan je še bolj sočen. Tiramisu s sadjem. Pač malo drugače. Če kaj ni jasno, pokličite 040 333 285, Silvija

t.adejab. pravi ...

ahaahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa - - - tole leti na idejo o objavi recepta. Fenomenal! Verjamem tudi, da bo prišel Dan zaljubljenosti (recimo: 26. julij), ko se bomo oblizovali po temle tvojem tiramisuju. Njami.

ps: A imas kak recept za hitropoteznopodaljsanjelas? Odkar sem sla prejsnji teden h frizerju, pogresam svojo tajsko frizuro. Ker sem ugotovila, da s temi lasky kratkimi na takle nacin - to vec nisem jaz. Ne pocutim se v njih nic fajn. Laske bi! Na pomoč!

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.