sreda, 27. februar 2008

Torek je šel mimo, ne da bi ga človek opazil

03 Torek


... dobro jutro ... bla-bla-bla-bla ... ja in tako ... seveda, saj ... v bistvo je ... aha, aha, ker je treba uskladiti številke, niso konsistentne ... bla-bla-bla ... vizuelno mogoče, sporočilnostno pa moramo ... ja, ja, ja ... ker za brand je to veliko bolje ... adijo ... brrrrrmmmm-brrrrrmmm --- ... dober dan ... tadeja bučar, me veseli ... zdaj odvisno kaj želite ... bla-bla-bla ... ja, kaj bi radi? ... cilje je potrebno opredeliti ... razumem, razumem ... seveda, vsi bi radi prodali čim več ... ja, to je drug način komunikacije, če hočete dvigniti ceno kvadratnega metra ... ... ... ... ... ... ... ... ... lahko, ampak je drago. ... ne vem, ampak recimo, da na dvorišču odkrijete nafno vrtino, potem je to lahko v nekaj mesecih ... hvala, ja ... ... ... ... ... ... nasvidenje . . . enako. brrrrrm - brrrrrmmm - anananananananannaaaaaaaaaa - ... dober dan, ja zopet, a ne ... super, super ... lahko, lahko pa kaj drugega ... seveda vaš denar lahko zapravimo zelo hitro in noben problem ... ... ... ko bomo opredelili vaše ciljne javnosti ... starost, je pač samo en kriterij, znotraj katerega začnemo operirati ... ... ... ... ja, ampak mi ne smemo govoriti o številkah, lahko šele kot sekundarna informacija, da se razumemo ... takole je ... amapak, a vi veste, da je nabolj preproste stvari najtežje povedati?! ... hvala za zaupanje, nasvidenje. ... ... ... pivo. . . . glb-glb-glb, čvek, spat.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    arhiv avtodialogov

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.